niedziela, 2 września 2012

Rozdział 9

-Harry,jak zamierzasz to zrobić? Jesteś tak obolały,że pewnie w szpitalu zostaniesz na obserwacji z jakiś tydzień,może nawet dłużej.-powiedziałam ze łzami w oczach.
-Wiem,jak wyjdę ze szpitala spotkam się z nią.Tylko ciągle nurtuje mnie jedno pytanie: To ja ją przyłapałem z jakimś facetem,to ona zawiniła,a teraz ma mi to za złe? Kobiety są bardziej tajemnicze,niż myślałem.-odpowiedział z lekkim uśmiechem na twarzy. 
-Widzisz? Hazza,odpoczywaj tutaj,a ja może przyniosę ci coś do jedzenia,co ty na to?-zapytałam.
-Jasne,dzięki Kasia,wiem,że zawsze mogę na ciebie liczyć.-odpowiedział.
Poszłam do bufetu,wzięłam rogalika z czekoladą i herbatę.Dla siebie zabrałam pączka i wróciłam do pokoju Harrego.Dałam mu tackę z jedzeniem.Szpitalne jedzenie strasznie mi smakowało.Gdy skończyliśmy,wpadli Nialler,Zayn,Liam i Louis z wielkim bukietem kwiatów,z maskotką kota i z tacosami.Tacy przyjaciele to skarb.Potem przyszły jeszcze Dan,El i Perrie, również z kwiatami.Wszyscy gadaliśmy do wieczoru,aż w końcu przyszedł czas pożegnań.Ja wróciłam z Niallerem do domu,chłopcy jeszcze chwile zostali przy Harrym.
-Hej,chcesz dzisiaj u mnie przenocować?-zapytał Niall.
-Pewnie,zadzwonię tylko do mamy.-odpowiedziałam.
Wykręciłam numer mamy, nie odbierała, więc wysłałam jej sms-a.Od razu położyłam się spać, dzień był długi i męczący,a jutro zakończenie roku.Muszę być wypoczęta.

***
Ktoś mną majtał.To Niall chce mnie obudzić-pomyślałam.
-Już wstaję.-powiedziałam niechętnie.
-Dobrze kochanie.Na dole czeka na ciebie śniadanie, jakbyś chciała się umyć,to przygotowałem ci ręcznik,a ja wychodzę do studia.Przedostatni dzień nagrywania piosenek,zaraz wydajemy drugi album.Tylko wstań!-krzyknął na koniec i wyszedł. Usłyszałam,jak zamyka drzwi.Chwilę jeszcze poleżałam i wstałam.Weszłam do toalety,wzięłam  szybki prysznic,umyłam zęby i wyszykowałam się w to.Według mnie perfekcyjnie pasuje na zakończenie roku.Zobaczę się z moimi przyjaciółkami-ile to ja już ich nie widziałam.Znaczy, w szkole tak,ale nie widujemy się często poza nią, one mają swoje sprawy,a ja swoje.Dłużej o tym nie myśląc, zjadłam szybko kanapkę i wyszłam z domu.Docierając do szkoły słyszałam okropne komentarze na moją osobę.
"O, to ta, przez którą Harry został potrącony"
"Zapłaci za  to, wredna suka"
"No proszę,w końcu królewna się zjawiła,pff"
Szczerze,ignoruje to wszystko,ale z dnia na dzień  robi się to męczące.Codzienne obelgi na mój  temat ludzi, którzy tak naprawdę mnie nie znają.Powoli zaczyna robić się to śmieszne,ale wytrzymam.W końcu nie bez powodu Demi Lovato mówiła "stay strong",prawda? Potem poszłam do sali, w której mieliśmy się spotkać  przed zakończeniem roku. Osoby,które wcześniej darzyły mnie przyjaźnią  i zaufaniem w ogóle się do mnie nie odzywały.Niektórzy się nawet ze mnie śmiali.Prawdziwi przyjaciele? Ta,jasne.Na szczęście będzie to ostatni rok w liceum,potem studia.Po zakończeniu roku wreszcie byłam wolna.Wróciłam do domu i zadzwoniłam do Niallera.
-Hej kocie,masz już czas,czy jeszcze w studiu?-zapytałam.
-Jeszcze w studiu,za 10 minut kończymy,wpadnę do ciebie i urządzimy maraton filmowy,co ty na to?-zaproponował.
-Jasne,zacznę wszystko szykować.-powiedziałam szczęśliwa i się rozłączyłam.
Wyjęłam popcorn,przygotowałam zimne napoje i czekałam na Nialla.Nie zjawiał się,dziwne.Może próba się przedłużyła?Może stoi w korku? Nie wiem sama.W końcu postanowiłam,że wyślę mu sms-a.
"Niall,gdzie jesteś? Próba się przedłużyła? Odpisz szybko,popcorn stygnie :) xx"
Robiło się coraz później, a jego nadal nie było. Postanowiłam, że sama będę oglądać filmy. Wzięłam do ręki miskę z popcornem, włączyłam telewizję i zaczęłam oglądać. Nagle wpadł do mojego domu Niall, cały z bananem na twarzy i z kwiatami w rękach, uklęknął i zaczął coś mamrotać.
-Kochanie,przepraszam,że się spóźniłem,czy twa osoba zdoła wybaczyć takiemu niewdzięcznikowi, jak mi? -zapytał.
-Haha, Niall, co ty odstawiasz? Pewnie, że wybaczę, głupku!-odpowiedziałam i go pocałowałam.
Usiadł  koło mnie,otulił i zaczęliśmy oglądać.Film był bardzo ciekawy i świetnie się bawiłam.Robiło się późno i postanowiłam,że pójdę wcześniej spać.Nialler zrobił to samo.Przygotowałam łóżko i się położyliśmy.Jeszcze chwilę ze sobą pogadaliśmy i zasnęłam.

***
Wstałam. Zobaczyłam, że Niall jeszcze śpi, więc wzięłam kartkę i długopis i napisałam:
"Wyszłam,żeby zobaczyć,co u Harrego,kanapki są w lodówce"
Potem ubrałam się w dres i zwykłą koszulkę i wyszłam.Po kilku minutach znalazłam się przed szpitalem.Weszłam i od razu pobiegłam do pokoju Harrego.Gdy otworzyłam drzwi,loczek uśmiechnął się.
-Cześć,co u ciebie? Jak się czujesz? Przynieść ci coś?-zapytałam.
-Dobrze i nie, nie przynoś, wszystko w porządku, tak jakby..-powiedział.
-Tak jakby? O co chodzi,  Hazza? Znam te minę..
-Chodzi o ten świstek papieru.-odpowiedział.
-Co to? -spytałam.
-Wezwanie do sądu za to,że skrzywdziłem w jakiś sposób Caroline,czego oczywiście nie zrobiłem.Najgorsze jest to,że  ma jakieś nagranie, na którym ktoś się pode mnie podszywa..
-CO?!-krzyknęłam.


Podoba wam się ten rozdział? Według mnie słaby :c
W każdym razie, WAŻNA SPRAWA:
tworzę listę osób, które chcą być powiadamiane
o nadchodzącym rozdziale, chcesz się na niej znaleźć?
Pod tym rozdziałem lub na moim profilu na tt (@SwagAlexx)
napisz proste słowo "ja" i tyle :)
KAŻDA OPINIA JEST DLA MNIE WAŻNA,
jeśli możesz ----> skomentuj :3






10 komentarzy:

  1. Żeby tylko nic poważnego z tego filmiku nie wyszło xdd Bo dopiero będzie akcja xx A rozdział mega :3 @Around_

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty rozdział. Pisz dalej!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział. ;p
    W pewnym momencie myślałam, że Niall się będzie oświadczać ;D
    @Emillly_1D

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurczaki, co to za akcja? :D musiałaś w takim momencie skończyć?!
    poza tym, megaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Huh, no i co ja mam powiedzieć?
    Zgadzam się, też myślałam, że Niall się chce oświadczać. xdd Biedny Harreh. ;c
    Ale suka z tej Caroline. Nie lubię jej. (Chyba jak większość fanek Stylesa xd)
    No cóż, życzę weny i do następnego. :) xx
    @Curly_Boyz

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyno, ale ty masz talent! Pisarką powinnaś zostać! Wątki miłosne, akcja trzymająca cały czas w napięciu... Super!Jeśli usuniesz bloga lub przestaniesz pisać, to cię znajdę i uduszę! Jesteś genialna! A tu masz mój TT @tusia647

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzoo mi się podoba , ale żeby w takim momencie przerywać ? Ty się nad nami znęcasz ! czekam na kolejne rozdziały ;d Mój tt --> @FreeHugsMyBabe

    OdpowiedzUsuń
  8. TU @SwagAlexx : wszystkich moich czytelników przepraszam, bo zapomniałam hasła do konta google i nie bede już pisać, ale na pewno kiedyś jeszcze coś napisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. FAJNEEE !!! <3 Pisz bo nie mogę się doczekać!! Awww ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. super fabuła i fajnie piszesz :) czekam na następną notkę! zapraszam też na moje blogi z opowiadaniami: o REINKARNACJI http://oknozadomem.blogspot.com/ oraz (nowy!) o One Direction http://i-will-be-ur-man.blogspot.com/ proszę, skomentuj i zaobserwuj :) Pluton xx

    OdpowiedzUsuń