sobota, 11 sierpnia 2012

Rozdział 2

*GDY SKOŃCZYSZ CZYTAĆ ROZDZIAŁ, PRZECZYTAJ INFORMACJĘ NA DOLE*
Usłyszałam poranny śpiew ptaków. Wstałam i weszłam do toalety. Spojrzałam w lustro i powiedziałam: "Kasia, jesteś najszczęśliwszą osobą na świecie, mogło się to przydarzyć każdej directionerce, a przydarzyło się tobie. Dziękuj za to mamie, szanuj ją i pomagaj". Po tych słowach wzięłam szybki prysznic, umyłam zęby i założyłam to. Przed zejściem  na dół, zerknęłam tylko, czy wszystko spakowałam.
-Mamooo! Jestem już gotowa! -zawołałam.
-Dobrze, to zejdź na dół! -odpowiedziała.
Zeszłam na dół, zjadłam francuskie tosty, pożegnałam się duchowo z tym miejscem i wyszłyśmy. Taksówkarz zawiózł nas na lotnisko. Niestety, pewien głos odezwał się:
-Lot do Londynu zostaje opóźniony o 30 min. Przepraszamy za wszystkie usterki, życzymy miłego dnia.
Miłego?! Dzięki, tylko tego brakowało. No, ale co zrobić, poczekam te 30 minut. Czas płynął jak cały dzień, ale gdy wreszcie samolot przybył, wsiadłyśmy i zajęłyśmy miejsca. Ja założyłam słuchawki i zaczęłam słuchać Little Mix - Wings, a mama zaczęła czytać jakieś czasopisma. Przed lądowaniem czułam się, jakbym zaraz miała zemdleć - nigdy nie lubiłam latać samolotami. Wychodząc z lotniska zaczął padać deszcz. Na szczęście, dojechałyśmy do nowego domu bez żadnych przeszkód. Mama wzięła do ręki klucze i otworzyła ładnie wyrzeźbione, drewniane drzwi. Szczęka opadła mi tak samo, jak przed tym wielkim budynkiem w Polsce. Salon był przestronny, ładnie udekorowany. Na  końcu znajdowało się wielkie okno, na którym można było usiąść i poczytać. Kuchnia również była wielka. Kafelki błyszczały w świetle lampek. Poszłam na górę zobaczyć, jak wyglądają pokoje - rzecz jasna, wybrałam najlepszy. Był tak samo ogromny jak salon. Znajdowało się w nim wielkie, wygodne łóżko, a przy nim komoda. Biurko z lampką było bardzo skromne, ale jakie ładne! Do szafy włożyłam wszystkie swoje ubrania. Po rozpakowaniu się poszłam spać, bo byłam strasznie zmęczona.
Promienie słońca wlatywały do mojego pokoju tak samo jak w Polsce. Obudziłam się, umyłam zęby, założyłam dres i zwykłą koszulkę. Zeszłam na dół, już miałam otworzyć lodówkę, ale usłyszałam dzwonek do drzwi. Cholera, kogo tu teraz niesie? Zapytałam w myśli. Gdy otworzyłam drzwi, nie mogłam wykrztusić ani słowa.
-Sieeeema! -krzyknęli naraz chłopcy z One Direction.
-Cz-cz-cześć, j-j-jestem K-k, jestem Kasia. -jąkając się, doszłam, jak mam na imię.
-A my jesteśmy djsskwhfjskkd.- krzyknęli chórem i nic nie zrozumiałam.
-Chłopaki, może ja nas przedstawię? Ja jestem Liam, to jest Zayn, to Harry, to Louis, a na końcu nasz irlandczyk Niall. -powiedział.
-Ja, ja, ja was znam, nie musicie się przedstawiać. Dlaczego tu przyszliście? -zapytałam.
-Twoja mama poprosiła nas, abyśmy przyszli i omówili szczegóły albumu, no i przywieźliśmy upominki dla was za to, że tu przyjechałyście. -powiedział Harry.
Zaprosiłam ich do salonu. Mama zaczęła z nimi rozmawiać, a ja tylko wpatrywałam się na każdego po kolei. Jacy oni są uroczy!
-Dobra kochani, musimy jechać do studia. -pogoniła chłopców.
Gdy to usłyszałam, coś się we mnie obudziło.
-A ja też mogę jechać? Proszę, mamo! -błagałam na kolanach.
-No dobrze już, dobrze, pojedziesz, ale tak nie świruj. -odpowiedziała.

*oczami Nialla*
Pierwszy raz ujrzałem Kasię. Jest naprawdę fajna. Bardzo mi się podoba, jej uśmiech, jej piękne, kasztanowe oczy. Bardzo się ucieszyłem na myśl, że pojedzie z nami do studia i będzie nas słuchać. Chciałbym, żeby między nami coś zaiskrzyło, ale takiego prawdziwego. Mam nadzieję, że wkrótce to się stanie. 

*oczami Harrego*
"Kasia to naprawdę sympatyczna osoba, mam nadzieję, że wyjdzie z tego coś więcej" -pomyślałem. 

*oczami Kasi*
Jejku, jaki Niall  jest zabawny. Spodobał mi się i mam nadzieję, że ja mu też. Tak czy inaczej, w studiu świetnie się bawiłam. Chłopaki robili żarty swojemu ochroniarzowi, czasem fałszowali, żeby wkurzyć niektórych w studiu. Dzień był niesamowity! Taki wypad na pewno zostanie mi w pamięci na bardzo długo. Gdy wróciłam do domu, wzięłam szybki prysznic i poszłam spać. W końcu jutro pierwszy dzień szkoły...

_____________________________________________________________________

No hej, wiem, rozdział wyszedł taki sobie, ale obiecuję, że kolejne będą ciekawsze :)
ROBIĘ ANKIETĘ, W KTÓREJ MOŻECIE GŁOSOWAĆ, KOGO MA WYBRAĆ KASIA.
PROSZĘ O ZOSTAWIENIE KOMENTARZA Z RECENZJĄ POD TYM ROZDZIAŁEM, CHCĘ WIEDZIEĆ, CZY OPŁACA MI SIĘ PISAĆ DALEJ.
PROSZĘ, NAPISZ W KOMENTARZU RÓWNIEŻ, CZY BĘDZIESZ CZYTAŁ ROZDZIAŁY NA TYM BLOGU.
Mój TT: @horan_looverr

                                                                    

49 komentarzy:

  1. CZY OPŁACA SIĘ PISAĆ DALEJ ?! CHYBA SOBIE ŻARTUJESZ . PEWNIE, ŻE TAK ! < 3 RZADKO TERAZ CZYTAM OPOWIADANIA O 1D, ALE TO JEST SUPER . ALE TO DOPIERO POCZĄTEK : P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejku, dziękuję :3 masz tt? jak tak, to podaj, jeżeli cię nie obserwuję, to zacznę :)

      Usuń
    2. MAM . I WŁAŚNIE CI POWIEDZIAŁAM O KTÓREJ JEST CEREMONIA ZAMKNIĘCIA : D

      Usuń
    3. WEJDZIESZ MOŻE DO MNIE ? inspire-and-by-inspired.blogspot.com ; 3

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. wejdę, a mogłabyś się dodać tutaj do obserwatorów? wielkie dzięki, jeżeli to zrobisz, jeżeli jesteś, też dzieki :D

      Usuń
  2. wybacz ale chciałaś szczerej opinii.Nie powinnaś dalej pisać.Nie jestem chamska tylko stwierdzam fakt.Ale zrobisz jak uważasz popracuj nad pisaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko, każde słowa się liczą, nawet krytyki. dzięki za czas poświęcony na przeczytanie. x

      Usuń
  3. Opłaca Ci sie pisać dalej bo jest naprawde ciekawy.To chyba jeden z najciekawszych blogów jakie czytałam.Jak narazie bardzo mi się podoba i czekam na następny :) A i informuj mnie na tt o nowym rozdziale jak możesz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz dalej, pisz! Świetne to jest! Bardzo mi się podoba, kiedy następny rozdział? :3
    Chciałabyś mnie informować o nowym rozdziale? :D
    @WiktoriaBilska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nowy rozdział chyba 15 sierpnia albo wcześniej, to zależy jeszcze od ilości głosów w ankiecie ;) pewnie, będę Cię informować, dzięki za opinię x

      Usuń
  5. nie powiem bo ciekawe :* supeeer XD

    OdpowiedzUsuń
  6. aww mi się podoba, genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie xx masz tt? bym cię informowała ;3

      Usuń
  7. OMOM, JEZU, UWIELBIAM TO OPOWIADANIE. TŁO TEŻ B.FAJNE :3
    MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIESZ DODAWAĆ ROZDZIAŁY NA BIEŻĄCO. KURDE, ZNOWU OPOWIADANIE Z NIALLEM. ZAWSZE ZAZDROSZCZĘ TYM BOHATERKOM, ARGH. POZDERASY, HAHA :D xx
    AHA, JESZCZE JESDNO. :) BĘDĘ SIĘ PODPISYWAŁA W KOMENTARZACH LITERKĄ T, ZAWSZE TAK ROBIĘ :D
    T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKI WIELKIE! NIE WIESZ, JAK MI BARDZO MIŁO. JUŻ CIĘ KOCHAM, T. :D HAHAHA TEŻ LUBIĘ OPOWIADANIA Z NIALLEREM <3

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie! a dodasz sie do obserwatorów? :33

      Usuń
  9. Pisz dalej. :D No to dziewczyna będzie miała urwanie głowy z tymi chłopakami! :)

    @LiamsNigga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, w 3 rozdziale dopiero będzie tajemniczo, ale to na końcu :D Dodasz się do obserwatorów ? :)

      Usuń
  10. Kocham kocham ten rozdział. Pisz kolejne. :D Niech Kaśka będzie z Niallerem, please :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, dlatego stworzyłam ankietę. chcę wiedzieć, z kim wy chcecie ją swatać i dzięki wielkie xx <3

      Usuń
    2. Właśnie kliknęłam i na 100% będzie z Niallem. To jest pewność w 100% :D zapraszam do siebie na bloga :D

      Usuń
    3. haha pewnie tak :D podasz link do bloga? ;)

      Usuń
  11. @BUNDZIDZIUMPIN11 sierpnia 2012 16:20

    jeny. te dwa pierwsze rozdziały są prześwietne!(w dodatku z Niall'em :3) zwykle nie czytam opowiadań bo po pewnym czasie nudzą, ale ten na pewno bd odwiedzać regularnie :3 jakoś muszę zczaić jak się do obserwowanych dodaje XD z niecierpliwością czekam na next :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na samym dole mojego bloga masz "dodaj się do tej witryny" i dziękuję za przemiłe słowa :* kocham cię :D :3

      Usuń
    2. @BUNDZIDZIUMPIN11 sierpnia 2012 17:08

      o, dzięki. już dodaję :D ależ proszę :3

      Usuń
    3. ok, dzieki :) a mogłabyś na swoim TT napisać, że polecasz mojego bloga czy coś takiego?

      Usuń
    4. @BUNDZIDZIUMPIN11 sierpnia 2012 18:15

      pewnie ^^ na blogach też to zrb :)

      Usuń
  12. Zajebisty rozdział :) czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny rozdział.
    Czekam na następny ; ]
    @Emillly_1D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. jak cię nie obserwuję, to już idę to zrobić :) x

      Usuń
    2. + dodałam się do obserwatorów ;d xx

      Usuń
    3. spoko, ja też cię obserwuję xx

      Usuń
  14. Sądzę, że powinnaś pisać, bo naprawdę ładnie Ci wychodzi. :) Wiadomo, każdy może popełniać błędy, ale nawet jeśli je robisz, to nie zauważyłam. :3
    No, kochanie, lecę Cię zaobserwować na TT. :)
    A właśnie, informujesz o rozdziałach? (Sorki, nie chciało mi się czytać kom xD) Jeśli tak, mój tt: @Curly_Boyz_
    Pozdrawiam, BB. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku, dziękuję i staram się nie popełniać błędów :) jasne, napisz do mnie na prywatnej wiadomości, abym cię informowała :) ja już idę follow back robić :D dzięki wielkie :) a mogłabyś jeszcze napisać na swoim tt, że polecasz czy coś takiego? :*

      Usuń
  15. Zapraszam do mnie . Rozdział świetny ^^

    www.more-thaan-this.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, a dodasz się do obserwatorów? ;) +informacja o nowym rozdziale jest jbc. :)

      Usuń
  16. UZALEŻNIAM SIĘ OD TEGO > PISZ DZIEWCZYNO PISZ MASZ TALENT ! KOCHAM CIE <3 !! :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojeeej, dziekuję bardzo! mam nadzieję, że bedziesz czytać dalesz rozdziały ;3

      Usuń