wtorek, 14 sierpnia 2012

Rozdział 5

-Co? Żarty sobie robisz? -zapytał niedowierzająco Niall.
-A wyglądam, jakbym żartowała? -odpowiedziałam na pytanie pytaniem.
-Nie,nie wyglądasz..Już nie rozumiem,o co chodzi,pogubiłem się...
-Ja też już nic nie ogarniam..Niall,musimy to wyjaśnić,Harry nie może popełnić tego błędu ponownie, przecież o tym wiesz. -powiedziałam stanowczo.
-Pewnie,że wiem,ale Harry nie ustąpi tak szybko. 
-W takim razie musimy użyć tradycyjnej metody.
-Jakiej?-zapytał.
-Rozmowy, głuptasie!
Jak powiedziałam,tak i zrobiłam.Pożegnałam się z Niallerem i poszłam w stronę domu Harrego.Zapukałam do drzwi.
-Kasia,co ty tu robisz?-zapytał Harry.
-Przyszłam,żeby z tobą pogadać.Mogę wejść?
-Jasne!
Przeszłam przez drzwi i oczom nie wierzyłam.Wielki salon,szerokie schody i złote balustrady.Czułam się jak w jakimś zamku,w którym jestem księżniczką.
-Harry,to,to jest twój dom?
-No,tak.
-Ogromny i...czadowy.-powiedziałam z uśmiechem.
-Dzięki, ale chciałaś o czymś pogadać.Siadaj i mów,co ci leży na duszy.
-Dobrze,więc..dlaczego jesteś znowu z Caroline?Wiem,że mówienie,żebyś z nią zerwał nic nie da, więc nie będę o to prosić. Chcę wiedzieć,co cię nakłoniło,aby do niej wrócić..Chcesz,żeby znowu directionerki uważały cię za kogoś,kim nie jesteś?Harry,to chore,jak nastolatek umawia się z 32-latką,przecież wiesz.
-Coś czułem,że właśnie o tym będziesz chciała rozmawiać.W takim razie,wróciłem do Caroline,bo ją  kocham.Tamto zerwanie było największym błędem mojego życia.-odpowiedział.
-Harry,ty jej nie kochasz,ty po prostu chcesz na siłę mieć dziewczynę.Kocham cię jak przyjaciela i będę cię szanować,ale nie mam zamiaru patrzeć,jak próbujesz zrobić z siebie kogoś,kim nie jesteś.
-Ale ja może właśnie taki jestem?
-Dobra,to nie ma sensu,ale jak zobaczysz,jaka jest Caroline i jaki jesteś ty,to zrozumiesz,że ona na ciebie nie  zasługuje.
Po tych słowach wstałam z kanapy, wyszłam i trzasnęłam drzwiami.Strasznie mnie wkurzył,wiem,że on taki nie jest.Nie jest typem faceta,który leci na starsze kobiety.Mam nadzieję,że w końcu zmądrzeje i przejrzy na oczy,jakim jest palantem spotykając się z nią...

*oczami Nialla*
Wszedłem do studia,gdzie chłopcy jak zawsze się wydurniali.Przerwałem na chwilę te błazenadę i krzyknąłem:
-Chłoooopcy!Mam ważną sprawę i ona nie może czeeeeeekać!
-Co chcesz?Przerywasz nam zabawę!-ze smutną miną powiedział Louis.Za nim przyszła reszta chłopaków.
-Słuchajcie,słyszeliście kiedykolwiek głos Kasi?Jest anielski,więc wymyśliłem,żeby zaśpiewała na naszym albumie. Zgadzacie się?-zapytałem.
-Nie?Niall,my już  wszystko zaplanowaliśmy.Jutro nagrywamy ostatnią piosenkę..-odpowiedział Zayn ze złowieszczym błyskiem w oczach.
-Co?No właśnie, nigdy z nikim nie śpiewaliśmy duetów,zróbmy to teraz!-powiedział błagająco z miną słodkiego szczeniaczka.Po jakichś 20 staraniach,ulegli i się zgodzili.
-Dzięki chłopaki,kocham was!
Gdy to powiedziałem,przytuliłem ich i natychmiast wybiegłem ze studia.Niestety,kilka fanek mnie zauważyło..No cóż,zrobiłem z nimi kilka zdjęć,rozdałem autografy i miałem wolną chwilę.Wykręciłem numer Kasi,po 2 sygnałach odebrała.
-No hej misiu,jak tam sprawa Harrego?-zapytałem.
-Nijak, on nic nie rozumie,chce sobie zniszczyć życie.Nie wiem co robić,nie będę się w to dalej angażować.-odpowiedziała ze złością w głosie.
-No i świetnie,pan dorosły sam musi sobie uświadomić,jakim jest debilem.Poza tym,mam dobre wieści,chłopcy zgodzili się,abyś zaśpiewała na albumie!-zawołałem.
-Naprawdę?Jejku,dzięki chłopcy,kocham was!
-Ja ciebie też.Spotkamy się jutro,do zobaczenia kochanie.-pożegnałem się i nagle usłyszałem głos za plecami.
-Aha!To dlatego jesteś szczęśliwy!Chodzisz z Kasią!-zawołał Liam.
-Ciszej!Bo każdy usłyszy!-powiedziałem.
-Niall ma dziewczynę,Niall kocha kogoś bardziej niż jedzenie.-podśpiewywał.
-Dobra,skończ.Tak,chodzę z Kasią.
-Czemu nie powiedziałeś?-zapytał zdziwiony.
-Bo zaraz polecą hejty w internecie,a ja tego nie chcę.-odpowiedziałem.
Liam zrobił minę,jakby mnie nie do końca zrozumiał.Nie chciałem ciągnąć tej głupiej rozmowy dalej,więc wszedłem do studia.

*oczami Kasi*
Nie wiem,czy dobrze zrobiłam,wybiegając z domu Harrego.Ale zaraz,przecież jest już pełnoletni,mam w nosie z kim będzie się umawiał.Powiedziałam,co miałam  powiedzieć, nie zrozumiał,widocznie nie dojrzał do tak dorosłego wieku.Nie chcę już nawet o tym myśleć,a stos pytań przychodzi mi do głowy.Jeżeli jest świadomy tego,co robi,to ok,ale niech potem nie przychodzi do mnie z płaczem,że na twitterze i facebooku lecą na niego hejty i na Caroline.Niech lecą-nie moje życie,nie mój cholerny interes.Ja mu wytłumaczyłam,co jest dobre,a co złe-nie zrozumiał.Wtedy przyszedł do mnie sms:
"Tak,jestem świadomy,że to dziwne spotykać się  z 32-latką,ale nie mam nikogo bliskiego.Nie,ciebie też nie mam.Wiem,że na mnie nie zasługujesz,zasługujesz na kogoś,kto cię zrozumie i nie będzie takim dupkiem jak ja.Cieszę się,że mi wszystko wytłumaczyłaś,ale nie chcę żyć w świadomości,że jestem sam,dlatego spotykam się z Caroline."

______________________________________________________________________

Według mnie rozdział kiepski :c Ciągle gadają,ale może wam się spodoba.Bardzo ładnie proszę o opinie w komentarzu kochani. <3
JAK BĘDZIE 20 KOMENTARZY NAPISZĘ NOWY ;3 JAK NIE, TO NIE :c


34 komentarze:

  1. Świetny rozdział ; d
    'Niall ma dziewczynę,Niall kocha kogoś bardziej niż jedzenie.' Hahaha, rozbawiło mnie to ; D
    @Emillly_1D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tekst co koleżanka wyżej napisała jest świetny :)
    Ogólnie super jak na razie , a rozdział jest Ok :)
    Czekam na kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne jest :D Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, czekam na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebi*ty <3 czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ;) pisz dalej.

    Zapraszam do siebie

    you-wouldnt-let-them-change-your-mind.blogspot.com

    @LiamsNigga

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny!! Jeny, jak ja przezywam jak to czytam ;p Uwielbiam Cię za to, że piszesz! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. @BUNDZIDZIUMPIN14 sierpnia 2012 19:40

    łożeszcię. mega, jak każdy *__* wgl, poryczałam się na tym sms'ie xd uwielbiam cię po prostu :D xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się popłakałam, jak go pisałam, haha :D dzięki ;*

      Usuń
  9. ej , a zasadził Ci ktoś, gdzieś kopa ? Chyba nie!
    Jest świetnie . wrr : D nawet bardzo . ; > Ten sms , jezu. Wzruszyłam się .:-p
    czekam z niecierpliwością na kolejny.
    Poozdrawiam : D

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziaj podobał mi się kawałek gdzie Harry wysłał sms, bardzo się tym przejełam, lecz wiem, że to zmyslone, no cóż... taka juz jestem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć, fajny blog! Czekam na następny roździał. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry blog, będę wpadać częściej!

    OdpowiedzUsuń
  13. SZKODA MI HAZZIĄTKA :< ALE NIALL MA ZIEFSZYNĘ, NANANAN.
    BĘDĘ RAZ, DWA RAZY DZIENNIE TWEETOWAŁA Z LINKIEM TWOJEGO BLOGA, NANAN. TAK, WIEM, ŻE MNIE KOCHASZ :3 +NIE DZIĘKUJ, PO PROSTU PISZ DALEJ :)
    T.

    OdpowiedzUsuń
  14. U-W-I-E-L-B-I-A-M T-W-Ó-J B-L-O-G !-!-!

    OdpowiedzUsuń
  15. HEHEHEHE, KOFFAM!

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz rękę do pisania, naprwdę!

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiem czemu, ale ten roździał do mnie jakoś przemówił, i chyba sama zaczne pisać!

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałaś dodać jeszcse jeden rożdział! Czekam z niecierpliwością, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  19. superr srasznie mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  20. HAHA, ALBO MI SIĘ WYDAJE, ALBO JEDNA OSOBA DODAŁA POD RZĄD :D CHYBA, ŻE TO ZBIEG OKOLICNOŚCI, ŻĘ MINUTA PO MINUCIE I WSZYSTKO Z ANONIMA XD
    T.

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam wyrazić szczerą opinię. Ogólnie fabuła mi się strasznie podoba,na prawdę jest serio ciekawa,a teraz ciężko o dobry temat w opowiadaniu.Niestety moim zdaniem wszystko za szybko się dzieję,dopiero się poznali,a Kasia już jest teoretycznie z Niallerem.Mogłabyś to opisać bardziej szczegółowo,wtedy by wyszło więcej rozdziałów.Nie chciałam Cię Skarbie urazić.Zyczę powodzenia i pozdrawiam ♥ : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uraziłaś,ja bardzo liczę na szczere opinie :) Mam nadzieję, że będziesz czytać dalsze rozdziały <3 Dzięki :)

      Usuń
  22. fajnie, mi się bardzo podoba ;3
    ~@Elwira1D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny rozdział, szkoda że Harry jest znowu z Caroline ;/ Czekam na następny rozdział i wstawiaj mi tu go szybiuctko ^^.

    @_Caroline_Kate

    OdpowiedzUsuń
  24. Oo uwielbiam.! <3 DAAAAAAAAAAAAAWAJ MI NASTĘPNY, BEJBE. <3


    http://wersonowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. PYSIU, JUŻ JEST TRZYDZIEŚCI, EJ. DODAWAJ, NO :C
    T.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super rozdział .! <3 Tylko zrób coś, żeby Harry nie był z caroline, plis . ; D Czekam w niecierpliwości na następny ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie są u Cb zwroty akcji O.O Ale blog jest super ;3 Czy, jak zaczynałaś, to też mało osób wchodziło?? Bo mnie nikt nie chce pisać komów ;_; To mój blog ----> http://one-thing-one-dream-one-direction.blogspot.com/ może ktoś wpadnie???

    OdpowiedzUsuń